Regulamin Forum Gospodarz.pl

Regulamin Forum Gospodarz.pl

Postprzez Mikolaj » 6 sty 2011, o 23:37

Regulamin Forum Gospodarz.pl

1. Korzystanie z Forum Gospodarz.pl, oznacza pełną akceptację regulaminu.

2. Posty może pisać tylko osoba zarejestrowana - jedna osoba może posiadać tylko jedno konto. Pamiętaj o właściwym doborze nicku, gdyż nie ma możliwości jego późniejszej zmiany. Napisane posty i zawarte w nich informacje stają się własnością forum.

3. Zwracaj uwagę na:
a) umieszczenie tematu we właściwym dziale; określenie tytułu tematu w sposób określający jego zawartość; staraj się nie pisać wszystkiego w temacie tylko w treści,
b) pisanie postów zgodnie z zasadami języka polskiego oraz netykietą. Nadmierna ilość błędów ortograficznych i emotikon może spowodować usunięcie wypowiedzi,
c) jeżeli masz napisać wiadomość typu "ja tez nie wiem" - nie pisz nic – poczekaj,
d) nie pisanie postów typu: "poszukaj w Google, tam już jest" - daj link do rozwiązania,
e) nie pisanie niepotrzebnie wielkimi i /lub pogrubionymi literami-temat może zostać usunięty.

Nagminne nieprzestrzeganie tych punktów może zakończyć otrzymaniem ostrzeżenia.

4. Ostrzeżenie otrzymują Użytkownicy, którzy na swoim koncie mają więcej niż 20 napisanych postów. Użytkownicy posiadający poniżej 20 napisanych postów otrzymują "ostrzeżenia ustne". W wyniku dalszego niedostosowania się do Regulaminu, mogą jednakże otrzymać ostrzeżenie "pisemne".
Ostrzeżenia można otrzymać za:
a) używanie wyrazów wulgarnych i obraźliwych,
b) zamieszczanie treści pornograficznych,
c) obrażanie, wyzywanie innych użytkowników,
d) reklamowanie stron użytkowników nie związanych z tematem. Zabronione jest również podawanie linków do polskich stron o podobnej tematyce - wyjątek stanową linki do stron bezpośrednio związanych z odpowiedzią.
e) w podpisie, zdjęciu osobistym lub w profilu Użytkownika w miejscu na to przeznaczonym umieszczony może być dowolny link, pod warunkiem, że na stronie, do której prowadzi, umieszczony zostanie banner lub link promujący Gospodarz.pl. Linkowanie/pozycjonowanie stron kończy się automatycznym zbanowanie konta.
f) zwracanie uwagi moderatorskiej. Jeżeli widzisz, że dana osoba złamała regulamin, powiadom o tym moderację forum za pomocą funkcji "Zgłoś",
g) skasowanie komentarza osoby moderującej w poście,
h) za pisanie postów w stylu: "wyślij mi na e-mail: mail@przyklad.pl" lub postów o treści powodującej tzw. "koncert życzeń" w temacie,
i) powtarzanie pytań w postaci postów i tematów, na które zostały już udzielone odpowiedzi na forum (użyj wyszukiwarki forumowej),
j) odnawianie starych tematów (po 3 miesiacach), na które zostały udzielone odpowiedzi, chyba, że dany post niesie ze sobą wartościowe dla innych użytkowników informacje,
k) za pisanie tego samego postu w różnych tematach i działach forum,
l) pisanie postów nie wnoszących nic nowego do tematu - tzw. nabijanie postów oraz wypowiedzi takich jak: „dzięki, sprawdzę jutro”. Dozwolone jest potwierdzenie rozwiązania problemu ("dzięki, działa"), co jest jednak równoznaczne z zakończeniem tematu.
m) pisanie w temacie "POMOCY!!!", "HELP", "kto wie?", "mam problem", itp. temat może zostać usunięty,
n) zamieszczanie nielegalnego oprogramowania lub plagiatu w każdej postaci. Nie popieramy tego typu zachowań i będziemy z nimi walczyć za pośrednictwem wszystkich dostępnych nam środków.
o) umieszczanie w podpisie tekstu powyżej 5 linii (w tym pustych linii) czcionką większą niż "Normalny", używanie większych rozmiarów czcionek niż "Normalny" jest całkowicie niedozwolone. Umieszczanie grafiki o wymiarach powyżej 500x150 pikseli - sygnatura przekraczająca wskazane rozmiary zostanie usunięta. Istnieje także absolutny zakaz zamieszczania w sygnaturze jakichkolwiek filmów.
Każdy użytkownik musi dokonać wyboru czy chce mieć tekst czy grafikę, gdyż dozwolone jest posiadanie tylko jednego rodzaju podpisu. Ograniczenie wielkości i rodzaju sygnatury nie dotyczy Redakcji.

5. Inne:
a) użytkownik ma prawo zmieścić w poście adres e-mail. Robi to na własną odpowiedzialność i musi się liczyć z konsekwencjami w postaci ataku spamu itp.,
b) ostrzeżenia kasowane są po 90 dniach (jedno), od daty ostatniego z nich – i dzieje się to automatycznie.
c) zmiany w regulaminie mają prawo wejść w życie w każdej chwili,
d) zmiany w regulaminie wchodzą w życie w momencie ich opublikowania,
e) wszystkie posty niezgodne z regulaminem będą wrzucane do kosza lub usuwane,
f) użytkowników obowiązuje zakaz używania czerwonego koloru - jest on zarezerwowany dla redakcji,
g) sprawy prywatne załatwiaj poprzez PW.

Polityka prywatności:
1. Wszystkie dane osobowe przetwarzane są w serwisie Gospodarz.pl oraz forum Gospodarz.pl zgodnie z przepisami ustawy z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).

2. Dane osobowe są gromadzone, przechowywane i wykorzystywane przez serwis oraz forum Gospodarz.pl za zgodą ich właścicieli, zgodnie z prawem i z zachowaniem należytych procedur oraz w sposób gwarantujący ich bezpieczeństwo. Administratorzy mogą wykorzystywać dane osobowe tylko i wyłącznie w celu zapewnienia właściwej obsługi użytkowników.

3. Każdy użytkownik ma prawo do weryfikacji, modyfikacji i usunięcia swoich danych osobowych.

4. Skasowanie konta odbywa się TYLKO w następujący sposób:
- następuje zmiana nazwy konta (na numerek)
- konto zostaje "wyczyszczone" ze wszystkich danych personalnych,
- użytkownik zostaje zbanowany,
Usunięcie danych i ban na forum jest ostateczne-bez możliwości cofnięcia decyzji.


Wydawca serwisu Gospodarz.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników, lecz dołoży wszelkich starań, aby treści zamieszczane na serwerze Gospodarz.pl były zgodne z obowiązującym prawem.
13 Mikołaj
Avatar użytkownika
Mikolaj
Administrator
Administrator
 
Posty: 551
Zdjęcia: 25
Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:17
Lokalizacja: www.gospodarz.pl

Reklama

Powrót do Regulamin Forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość